Conversie Optimalisatie

WEBSITE CONVERSIE VERBETEREN

Meer omzet halen uit je webshop? Dat kan! Zorg dat méér bezoekers daadwerkelijk klanten worden. Dat ze ook écht een offerte aanvragen of iets in je webshop kopen!

CONVERSIE OPTIMALISATIE BEGINT MET ANALYSEREN

Het conversie optimalisatie proces begint met een grondige analyse van je website of webshop en je webstatistieken (bijv. Google Analytics). Zodat we kunnen vaststellen waar eventuele problemen zitten. We bekijken bijvoorbeeld vanaf welke pagina's veel bezoekers je website verlaten. Of in welke fase van het bestelproces nieuwe klanten afhaken.

CONVERSIE ADVIES & CONCRETE TIPS

Daarna ontvang je van ons een conversie optimalisatie rapport met adviezen en concrete conversietips die je helpen van méér bezoekers ook écht klanten te maken.

In het conversie optimalisatie rapport vind je praktische tips voor o.a.:

    • een betere navigatie, zodat bezoekers snel vinden wat ze zoeken
    • het wegnemen van twijfels bij klanten
    • opvallende call-to-actions, die bezoekers aanzetten tot actie
    • verbetering van het bestelproces, zodat minder klanten halverwege afhaken
    • heldere webformulieren, die potentiële klanten niet afschrikken
    • het verbeteren van je webteksten voor een betere vindbaarheid van je website
    • de inzet van acties en aanbiedingen, die je bezoekers niet kunnen weerstaan
    • het gebruik van overtuigende foto's  

AAN DE SLAG MET CONVERSIE OPTIMALISATIE

Nadat je het rapport hebt ontvangen, spreken we alle conversie adviezen samen door. Dat kan telefonisch, maar ook in een persoonlijk gesprek, waar eventueel ook de bouwer van je site of webwinkel bij aanwezig is. Als je dat wilt, kunnen we het hele verbeterproces begeleiden. Of je helpen met het opzetten van A/B-testen.

CONVERSIE OPTIMALISATIE OFFERTE OP MAAT

Ben je klaar voor meer klanten of leads? Wacht dan niet langer en vraag een offerte aan voor conversie optimalisatie van je webshop of website.

offerte aanvragen