Ik doe graag mijn eigen ding. Ik ben Petra Pustjens.
En mijn eigen ding is mijn eigen bedrijf E-marketing Experts, dat ik in 2007 heb opgericht.
Ik vind het heerlijk om jou en andere ondernemers te laten zien wat je met online marketing kunt bereiken:
meer klanten en meer omzet realiseren.
Door méér relevante bezoekers naar je website te trekken.
En je website te verbeteren, zodat deze interessante bezoekers ook echt klanten worden.
Laat het even tot je doordringen. Meer klanten en meer omzet.
Dat wil jij toch ook?
Ik vind mijzelf een echte Adwords specialist. Google Adwords wordt nu overigens Google Ads genoemd.
Oude gewoontes zijn moeilijk te veranderen, dus ik zeg nog vaak Adwords. Neem het me maar niet kwalijk.
Waar was ik ook al weer. Oh ja, ik noemde mezelf een specialist in adverteren op Google.
Dat komt omdat ik dag in dag uit bezig ben met het opzetten van nieuwe Google Ads campagnes.
Of met het optimaliseren van bestaande Google Ads campagnes.
En met het testen van nieuwe mogelijkheden in Google Ads.
Maar ik doe meer dan Google Ads.
Zoals resultaten meten in Google Analytics. En deze ook analyseren.
De inzichten die daaruit voortkomen deel ik met mijn klanten.
En op basis daarvan gaan zij aan de slag met het verbeteren van hun webshops en websites.
Achteraf bekijken we natuurlijk of mijn suggesties ook écht betere resultaten hebben opgeleverd.
Voor de meest uiteenlopende bedrijven heb ik adwords campagnes opgezet
(in het Nederlands, Engels, Duits, Frans of Spaans).
Bijna altijd waren die adwords campagnes succesvol.
Maar eerlijk is eerlijk, een enkele keer zat er een minder succesvolle campagne tussen.
Gelukkig heb ik daar veel van geleerd en ...
weet ik nu heel goed in welke omstandigheden een Google Ads campagne minder succesvol kan zijn.
Dit zijn een aantal bedrijven waarvoor ik Adwords campagnes mocht maken:
Wil je meer dan alleen Google Ads uitbesteden? Dat kan.
Ik werk samen met diverse webdesigners en online marketing experts.
Zij maken o.a. vindbare websites en webshops, schrijven webteksten
én weten veel over zoekmachine-optimalisatie:
Bekijk mijn LinkedIn-profiel voor meer informatie over mijn werkervaring en aanbevelingen van collega's.
Je kunt mij ook op Twitter volgen, maar ik ben niet zo actief,
ik heb het meestal te druk om te tweeten.
Regelmatig word ik benaderd door ondernemers met 'slechte adwords ervaringen'. En dat terwijl ze wél een professioneel Google Ads bureau hadden ingeschakeld. De opgezette adwords campagnes blijken echter vaak verre van professioneel te zijn. Wees voorzichtig als een Google Ads bureau je dit aanbiedt:
Lees verder >Voordat je gaat adverteren in Google wil je natuurlijk weten of Google Ads (voorheen Adwords) wel zo interessant voor je is. Wat heb je er aan? Wat levert het je op? Méér klanten natuurlijk. Maar hoe werkt dat dan? Om je dat duidelijk te maken, heb ik de 7 belangrijkste voordelen voor je op een rij gezet:
Lees verder >